Pa dovoljno je i da pukne jedan od sekundarnih šrafova, tako da drugi trpe veći napon i oni će da popuste.
A to za ''pričuknuto'' djete vratima nije kriv vozač nego pratilac, djeca su niska i ne vide se, onaj ko ih prati treba da ih izvede i uvede u vozilo.
Nekoliko puta gledam kako roditelji ne razmišljau o tome, izlaze iz autobusa prvi i obazirući se na djete, pričaju na mobilni i slično.
@G, na svakom vozilu samo jedan centralni sraf drzi sve ostalo sto rotira (disk, dobos, tocak) srafovi kojih ima vise i kojim je tocak pricvrscen za dobos ili disk su sekundarna veza, te ako glavi pukne ili se odvrne tocak ce otpasti zajedno sa diskom ili dobosem i svim srafovima cvrsto zasrafljenim.
Glavno je da imamo najskuplji prevoz u zemlji a prigradski i u Evropi!!Pitam se gde idu pare od placanja skupih karti od 80-250 dinara koje placaju stanovnici prigradskih naselja vec nekoliko godina ,imajuci u vidu da tu zivi 150 000 ljudi i da su sva ta naselja ili spojena sa gradom ili u neposrednoj blizini pa imaju male troskove a veliku dobit monopolisti!!!
Pre nekih mesec i po dana negde oko tri sata po podne ( dakle špic ) na stanici kod fakulteta u 11-ticu su ušla deca ( 6-7 godina starosti ) iz neke škole zajedno sa učiteljicom , i na jednoj od stanica na keju prilikom otvaranja vrata ista su "pričkinula" jedno dete. Vozač nije ni zaustavio autobus , učiteljica nije ni obišla nesrećno dete koje ja kada su ga izvukli drhtalo od straha.
Da ne pominjem gužvu u autobusu koja je tada bila mala deca + radnici što se vraćaju sa posla + ...
Ovako nešto se može dogoditi bilo kome i na autu usljed pucanja šrafa, ne mora biti do mehaničara i ispravnosti vozila.
A niko nije spomenuo što je prošle sedmice na Podbari pucano na vozača!
Ovo se desavalo i osamdesetih dok su ovi autobusi bili ganc novi. Secam se da je drugara na raskrsnici ispred osnovne skole pokupio tocak koji je otpao sa autobusa. Svog ga izlomio. Nisam to video, ali se desilo par minuta posto sam ja presao ulicu na tom istom mestu. Mislim da smo tada bili sesti razred. Preziveo je, ali je dugo, dugo, dugo lezao u nekom "koritu".
Ovo nije prvi put da se ovo desava.Isto se desavalo pre desetak godina kada je vozni park bio u ocajnom stanju.Novih autobusa nema , rezervnih delova nema.Samo ima prijema nepotrebnih "radnika" zutih,plavih,zelenih ,u zavisnosti kojoj stranci pripadaju.Da ,ima jos novih bulevara na kojima ce otpadati tockovi sa GSP krseva.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Autobusu GSP-a otpao točak u toku vožnje
Novi Sad
•29.11.2010.
•15:49 > 18:30
Komentari 13
Vedran
A to za ''pričuknuto'' djete vratima nije kriv vozač nego pratilac, djeca su niska i ne vide se, onaj ko ih prati treba da ih izvede i uvede u vozilo.
Nekoliko puta gledam kako roditelji ne razmišljau o tome, izlaze iz autobusa prvi i obazirući se na djete, pričaju na mobilni i slično.
nisam Vedran ali sam mehanicar
Freedom
Neusatzer
Da ne pominjem gužvu u autobusu koja je tada bila mala deca + radnici što se vraćaju sa posla + ...
G
misko
Vedran
A niko nije spomenuo što je prošle sedmice na Podbari pucano na vozača!
Anoinmus
DoktorNa
otal
Vukoje
brezon
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H